1-Gewone aangifte binnen de termijn:
De toegestane retourtermijn bedraagt 14 kalenderdagen vanaf de datum van aankoop.
Het geretourneerde product moet in perfecte staat, ongebruikt, in de originele verpakking en ongeopend zijn.
De klant is verantwoordelijk voor het aangetekend versturen van het product met trackingcode en neemt de kosten daarvan voor zijn rekening. Alle aankoopgegevens, een gefotokopieerd aankoopbewijs, de naam van de persoon die de betaling heeft gedaan en de datum van aankoop worden hieraan toegevoegd.
Betaling teruggave.
De terugbetaling van de door de opdrachtgever ontvangen bedragen zal geschieden via dezelfde betaalmiddelen die de opdrachtgever heeft gebruikt, tenzij anders is overeengekomen.
De door de klant betaalde bedragen worden betaald binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van het herroepingsrecht.
Retourneren van defect product.
In het geval dat het product niet in goede staat verkeert en de daaraan te wijten oorzaken niet het gevolg zijn van de schuld van de klant, heeft de klant het recht het product te retourneren, waarbij hij ibalash.nl op een van de manieren op de hoogte stelt van de reden van retournering. zoals bepaald in deze contractvoorwaarden, en zonder kosten voor de klant. Deze retourzending vanwege een defect of slechte staat van het product wordt niet beschouwd als een herroepingsrecht.
ibalash.nl verbindt zich ertoe de kosten van het retourneren op zich te nemen en het product te vervangen door een nieuw exemplaar in overeenstemming met de voorwaarden die zijn aanvaard op het moment van verkoop.
2-Retour voor garantie.
De garantie van 90 dagen geldt alleen voor Dabalash en Dabalash Men. Maskers vallen niet onder deze garantie.
Dabalash-resultaten zijn gegarandeerd gedurende 90 dagen vanaf de aankoopdatum, het dubbele van de tijd die nodig is om resultaten te zien. Als Dabalash tijdens deze periode van voortgezet gebruik niet heeft gewerkt en de verwachte resultaten niet zijn behaald, accepteren wij de terugkeer ervan door de volgende stappen te volgen:
Het is noodzakelijk om het formulier te downloaden, de gegevens op het retourformulier in te vullen, evenals uw aankoopbewijs of factuur. Alleen op deze manier kunt u aanspraak maken op de garantie, hetzij bij omruiling voor een ander nieuw product, hetzij als terugbetaling van de betaling voor het geretourneerde product. Neem contact met ons op om het retourproces te starten.
De fabrikant moet het product dat niet werkte ontvangen om het te onderzoeken en vast te stellen of er een probleem mee is, om voortdurende verbetering te bewerkstelligen en de vereiste corrigerende maatregelen te vergemakkelijken. De klant is verantwoordelijk voor het aangetekend versturen van het product met trackingcode en neemt de kosten daarvan voor zijn rekening. Alle aankoopgegevens, het gefotokopieerde aankoopbewijs, de naam van de persoon die de betaling heeft gedaan en de aankoopdatum worden hieraan toegevoegd.
Heeft u meer hulp nodig?
Neem contact met ons op.
